30 Mayıs 2012 Çarşamba

Can Özer Araba





Evet efendim otobüste sızıkladığım sıralarda can özer denen şahısın ''büyük bir şans eseri'' arabanın orada durması benim uyuya kalmam otobüsün o anda tam orada durması vb. sebepler neticesinde benimde öyle yalandan biraz uğraşmalarım sonucunda böyle bişeyler ortaya çıkıverdi! Balonu beğenmedim! balonsuz blog olmaz hesabı atılan balondan ancak bukadar olur!
Not: siyah beyaz ve renkli arasında gidip geldim, bu sebepten her iki fotoğrafı ekledim
edit: ham fotoğrafın ne olduğunu da göstermektir niyetim... Meraklısına!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.