13 Mayıs 2012 Pazar

Suicide Girls 2


Galatasarayın bileğinin hakkı ile kazandığı sampiyonluğu kutluyor; en derinden sevgi ve saygılarımı okyanus ötesinde yaşayan yarı amerikan yarı ne üdüğü belirsiz hoca efendiye yolluyorum...

ergun babahan denen şahsın ağzına sağlık diyorum; mehmet baransu amerikadakinin götünden artan kupa sana girsin diyorum!

Bukadar şampiyonluk cıvıklığının arasında Anneler günü de unutuldu gitti gün bitiminde hatırlayacaz!

Bu kadar cıvımanın neticesinde son üç konunun ikisi suicide girls ten olsun! Kupa amerikaya girsin! Amerikadakine girsin onun gibi düşünen zihniyetlere kirli fikirlilere karanlık adamlara adamcıklara kahpelere girsin!

Bundan sonra böyle arkadaş! hem muhalefet edecem hem memleketi kurtarıcam hemde güzel garıların resimleri neyn paylaşçam!

Bu arada kupa amerikaya girsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.