9 Mayıs 2012 Çarşamba

7000 Sayfa Gösterim Şeysi

1000 2000 3000 4000 5000 6000 ve 7000 sayfa gösterim şeysine halkın yanında durarak - yandaş olmayarak - götümüzden elementler uydurmayarak ulaşmanın haklı grurunu yaşamaktayım. Her şey vatanın selameti açısından çok önemli; gizli irticai tehlike adım adım ülkemiz üzerine çökmekte ve emperyalistlerin güdümünde bağımsızlıktan nasibini tamamen kaybetmiş amerikan-dini terör ülkesi olma yolunda ilerliyoruz.... Gericiliği dincilikle birleştirip, kendi dini yönetimlerini Türkiyenin başına bela etmek üzere sözleşen birtakım adi ve karanlık tipler Atatürkün de dediği üzere ''DAHİLİ VE HARİCİ BEDBAHLAR'' yurdumuzda ciddi şekilde yapılanmış vaziyetteler! Ben ve benim gibi düşünenler TEHLİKENİN FARKINDA fakat tehlikenin farkında olmayanlar ise GAFLET VE DALALET içerisinde boğulmakta. Yurdumuz her yönden baskı altındayken yurdumuzda kendi personelimizin giremediği amerikan üstleri bulunurken recep efendi nasıl olurda müreffehlikten bahsedebirlir? Dünyanın başka ülkelerinde bir siyasi partinin isminin bukadar karalanmasına rağmen bulunduğu konumu koruması...
KAHROLSUN İRTİCA
KAHROLSUN EMPERYALİSTLERİN YERLİ İŞBİRLİKÇİLERİ.
KAHROLSUN BÖLÜCÜLER VE ONLARIN YERLİ HAİNLERİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.