13 Mayıs 2012 Pazar

ergun babahan zaman gazetesinden Kovuldu

ergun babahan: Bu kupa amerikaya girsin!
El cvp: zaman gazetesinden kovun!

twitter deki yorumlara baktım da mehmet baransu yu çözemedim, bu nasıl fetullah sevgisidir bu nasıl fetullah aşkıdır! Çocuk gibi yorumlar yazmış! Bişeyler peşinde koşuşturmuş durmuş! İlginç!

Sanıyorum! mehmet baransu twitter deki günün konusu-mesajına ortak olmaya gayret etmiş ve başarılıda olmuş gözüküyor!

mehmet baransu sen fetullahın çocuğumusun? feto bekar ama belki de gayri meşru piçi olabilirmisin? Ne ilginç ne cıvık ne ruhsuz şahsiyetsiniz siz! Homoseksüelizm sizlerle gurur duyuyor! Ne kadar cemaatçi varsa okadarının ne kadarı mehmet baransu tadındadır ve ne kadarı ergun babahan tadındadır!

İlginç ve gerçekten karanlık ilişkiler karanlık adamlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.