3 Mayıs 2012 Perşembe

Bumerang Şeysi


Hürriyet gazetesi denen yerli müstemleke basını kazanç ortaklığı gibi bişey icat etmiş, reklamında kastırdığı giriş çıkışı olmayan sayfalara başka-başka kullanıcılar gelsin diye göstermiş, sonrasında gene bumeranga bağlı olarak çok çok çok ziyaretçi şeysi olduğu zamanda para kazanmayı vaad etmiş... Sırf sayfaya eklemek adına eklediğim şey lerden biri... Google amca ile arama hususunda aram gayet iyi, ayrıca yazıların neredeyse tamamı emsalsiz olarak bana ait... Bakalım 72 saat içinde hürriyet denen müstemleke basını bloğumu programına alacak mı? Bu yazıyı okuyacak müstemleke kontrolcüsü büyük ihtimalle doğan amcasına hakaret ettiğimden sokup çıkardığımdan rahatsız falan olacaktır ;) Belkide bumerangın sikilmiş bi botu gelir gezer gezer gider!

Acaba bot sikilmiş kelimesini nasıl değerlendirecek? 

Bumerang haydi müşteri patlamasına yol aç, italyaya yolla beni, hatta o pembe motorlu kızın arkasına oturtup yolla :)

Not: yukarıdaki pempe tişörtlü kız, bumerang sayesinde italyaya motörü ile gidebilecekmiş... Ulan aydın doğan denen ajan! iddia ediyorum bu programdan bir Allahın kulu bir Allah kuruşu kazanamayacak! Sonuçta senin kimliğin kişiliğin belli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.