22 Mayıs 2012 Salı

8000 Sayfa Şeysi

8000 sayfa; blogger de sapıttı sayımda ciddi hatalar yaptığını sanıyorum...Her neyse sorun değil, istediğim oranlarda ziyaretçi girişi yaşanıyor! Ki hiçbir maddi kazancımız da bulunmamakta sırf forma aşkı ve fotoğrafların biryerde toplanarak yayınlanması vs vs...

Bu arada yerde yatan hafif nevrotik kedi, fotoğraf öncesinde yerde ''mal'' gibi yatıyordu, beni gördü irkildi 2. kareye fırsat vermeden ortamdan rahatını bozarak defolup gitti... Peşinden bir miktar sövdüm ayrı mevzu...

Memlekette olan biteni yazmıyorum bloğa! kirli kişilerin kirli pis lağımsal amaçlarını yazıp sayfamı koruyorum, lağım damlamıyor ekranın dört bir yanından! Klavyem den lağımlar saçılmıyor! recep mutlu olsun yeter, lağımlar saçmayanlar onun için evla, bunun anlamı ise recep ''DİKTATÖRDÜR'' kendi beğenmediklerini işine gelmeyenleri eleştirileri kesinlikle kabul etmemesi ve bunları devletin imkanlarını yandaşlarının inanılmaz (devlet tarafından sağlanan) güçlerini kullanarak susturmaya çalışması işinden kovdurması hedef göstermesi...

Offf gene lağım saçtım kalvyemden, lağımdan beter karanlık işbirlikçileri yazarak anarak! Yazık bana...

Not: Bloğun tepesine türban+bayrak+19 mayıs adlı görseli bu günlük yerleştiriyorum... Bunu neden yazdıysam? Acaba toplumsal gaz bumu oluyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.