24 Mayıs 2012 Perşembe

recepin İstediği Tsk


Canım lağım akıtmak istedi, klavyemden pislikler fışkırtmak istedim. recep ve cemaatin istediği ordu blog konusunun devamındaki videoda yanaşık düzen yapan zararsız yararsız  ordudur...Videodaki ordu gibi ordu istiyorlarya karıştırdım biraz...  Memleket baltalanırken birbirlerini öpen ordudur... necdet TSK bu hale geliyor! Bilmem farkındamısın? Yoksa gerçek askerler halen çakı gibi de boğazına tasma bağlananlar mı acaba böyle oldular...
Not: necdetin resmini koyacaktım vazgeçtim, bir çift öküzün daha estetik duracağını düşünüyorum! Sonuçta biz bu adamların maaşlarını vergilerimizden vermiyormuyuz? Ayrıca unutmadan vede şöyleki tank-top-bomba ne burası arkadaş kuzey koremi? Demir perdemi! Öyleyse hoca öküz resmi koymak hem daha estetik hem daha demokratik hem daha güzel...



asker sakası süper .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.