3 Mayıs 2012 Perşembe

Bumerang Beğenmemiş

bumerang@hurriyetdestek.com


16:24 (5 saat önce)


Kime: bana
Sayın kullanıcımız, sitenizdeki bazı içerikler katılım şartlarına uygun görülmediği için başvurunuz kabul edilmemiştir. Katılım şartları ile ilgili detaylara ve Sıkça Sorulan Sorular’a yardım sayfamızdan ulaşabilirsiniz. İlginiz için teşekkür ederiz.


İlginiz için teşekkür ederiz.
-------------
Sabah bloglamıştım; hürriyet gazetesi denen adi müstemleke basınının icadını! bumerang denen kazanç ortaklığı ile ezik bloglar sayfalar sözde gezgin kazanacak sonra da para bile kazanabileceklermiş! Bunun büyük bir yalan olacağını önceki blogda yazmıştım! Hatta demiştim ki bu müstemleke basın organı patronları akepe üyesi şahısın varlığı bile bu memlekete zararken kime faydaları dokunacak! Kaldırdım ulan bumerangı! Sikmişim bumerangınızı kendinize faydanızmı var da milletemi faydanız dokunacak!

Uyarı: bu dakikadan önce ve bu dakikadan sonra olmak üzere hürriyet.com.tr adi işbirlikçi dış güçlerin yerli tetikçisidir. Bu sayfayı beğenmeyen her TC. vatandaşının milliyetinden şüphe ederim. Bunlar olsa olsa dış güçlerin yerli işbirlikçileridir!

Soru: sayın müstemleke örgütü botu,
sayfadaki hangi içerikler katılım şartlarına ters düşmektedir?

Soru: sayın yabancı mihrakların yerli işbirlikçi botu,
gazetenizde konu başlığı olarak ''işte starların dövmeleri'' kullanılırken bu tip adreslerde ''işte starların götlerindeki dövmeler'' şeklinde verildiğinden falanmı katılışım şartlarına uyuşamadık?

Sonuçta müstemleke işbirlikçi gazetenizdeki kullanıcıda göte bakıyor buradaki de göte bakıyor! kimsenin sikilmiş dövmeye baktığı zaten yok! VARSA YOKSA GÖT! GERÇİ GÖTLÜĞÜ PATRONUNUZ aydın doğan denen şahısa ANLATMANIN GEREKSİZLİĞİ AYRI MEVZUU.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.