15 Mayıs 2012 Salı

İlyas Salman Filmleri


Ne zamandır oturup içinde ilyas salman nın başrol oynadığı  sinema filmi izlemek istiyorum, fakat her seferinde sinirlerim bozulur sinirlerim boşalır diye bunu erteliyorum... Özellikle Sarı Mercedes, Talihli Amele, Dolap Beygiri, Çiçek Abbas vs... Hele Çiçek Abbas; kültür bakımından münübüsçülük olmasa bile münübüsünü tamir etme sahneleri beni feci etkiler! İlk o marşa basması... İçim sızlar işte derim:
MÜCADELE İNSANI
Bugünde izlemedim, gene erteledim içinde İlyas Salman olan, başrol de oynadığı bir film izlemeyi. En kısa zamanda izleyeceğim, en kısa zamanda frenlerimin boşalmasını sağlayacağım, en kısa zaman da bir sinema filmi izleyip işte diyeceğim:
MÜCADELE İNSANI

 Neredeyse tüm filmlerinde örnek vatandaşı, halkı canlandırmıştır... Çocukların örnek alabileceği kişileri canlandırmıştır... Kibar Feyzo vb. yapımlar hariç :)


Tavsiye Filmler Listem
Sarı Mercedes
Talihli Amele
Dolap Beygiri
Çiçek Abbas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.