4 Mayıs 2012 Cuma

Çok Geç Kaldım

Gece gece internette gezinirken abuk subuk sayfalara ulaştığım oluyor, zamanımız bol ve uyumamak için çabamız çok olduğundan sayfaları çevirip duruyorum. Neyse, öyle yada böyle bulduğum bir sayfadan alıntı yapmadan önce sayfa hakkında azıcık bilgilendirme yapayım, sayfanın amacı itiraf etmek istediğiniz kimselere anlatamadığınız özel durumlarınızı internet ortamında isimsiz-çakma isimli olarak yazabiliyorsunuz. Kocanıza eşinize sevgilinize söylemekten açıklamaktan korkup çekindiğiniz sonrasını düşüne bildiğiniz konulardaki acı itiraflar özeleştiriler. aşağıdaki alıntı bölümndeki paragrafın benimle uzaktan yakından alakam yoktur... Sayfadaki itiraf yazısı:

 Birini çok sevdim. Tam on sene oldu... O benim için her şey demekti. Az-çok birbirimize ilgimiz vardı fakat söyleyemiyorduk. Sonunda nişanlandı...
Bir kaç ay sonra bana olan ilgisini açıkladı, ben de ona. Ama çok geç kalmıştık, geri dönüş yapamadı... Zorla evlendirildi, ve ben de o evlendi diye evlendim. Şimdi ise onun çocuğu olacak, ben hâlâ bir umutla onu hayal ediyorum, unutamıyorum. Kocam çok iyi biri, hem de fazlasıyla iyi...
Ne olacak bu hâlim bilemiyorum. Pişmanım geç kaldığım için, ve galiba inat üzerine evlendiğim için...
http://www.aramizdakalsin.com/oku.asp?id=12348&Cok+Gec+Kaldim

DÜZELTME: uyku delisizliği olduğum bir anda atıştırılan blog yazısından ibarettir. Düzeltme yapmadım :) ehehh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.