3 Mayıs 2012 Perşembe

Liselilerin Evlilik Yapması

Sanıyorum akepe iktidar kuvvetlerinnin yeni öğretim plansızlıkları dahilindeki yobazlıklarını ve ihanetlerini arada atladım. Belkide atlamadım fakat tam anımsayamadım... Sanırım atladım... Neyse...

Geçen hafta içinde milli olmayan eğitim bakanlığımız eğitim sisteminde bir takım değişikliklilere imza attı, aslında atmaya hazırlanıyorlardı - attılarda... Bende tam anlayamadım mevzuyu...

Konumuz liselilerin, liseye  kayıt şartları; şöyle ki mevcut sistemde evli olanlar çoluk-çocuk sahipleri liseye kayıt olamıyor? akepe iktidar güçleri ise önümüzdeki seneden itibaren bu ''sorunu'' çözmek için harekete geçti yeni düzenlemeler için düğmeye falan bastı bunlarda akabinde basına yansıdı, arkasından milli olmayan eğitim bakanı çıktı bunlar basına sızdırıldı vs laflar etti! İhanetlerini busefer shov huyları yüzünden gizleyemediler!

Neden liseye gidenler evlenmesin?

Beyni az çalışanlar bunun sebebini anlayabilir! Anlayamayanlar bu konuda da akepe yi destekleyenler olduğundan islamın değerlerini çiğnediklerinden kapitalist emperyalist birer zavallı olduklarından onlar için fark etmez 13 - 15 yaşında kızlar evlenebilir 16 yaşında çocuk sahibi olur! 17 yaşında liseyi bitirir... Lise hayatının bir kısmını cicim aylarında bir kısmında hamile bir kısmındada bebek büyüterek geçirir...  Bu gazla üniversite sınavlarında full çeker ODTÜ yü kazanır, çocuğunu büyütür falan!


Unutmadan anası liseye gidecek! Babası 45 yaşında olacağından akepeliler için yobazlar gericiler için sorun da teşkil etmez. ;) Kendi islam dinleri bu konularda oldukça başarılı.

Soru:  devlet büyüklerinin de genç kızları falan var onlar neden kızlarını 13 yaşında evlendirmiyor? Allahlarından damı korkmuyorlar? Ya kızları zina etmek isterse? Çabuk evlendirin onları! Milletin 13 yaşında kızlarına göz dikiyorsunuz da neden kendi kızlarınızı o yaşlarda kocaya vermiyorsunuz? Kıyamıyormusunuz kızlarınıza; yanlış değilmi bu uygulama! onlar daha çocuk değilmi! Daha üniversiteye falan gidecekler! Soysuzlar çetesi bugün YURDUMU İŞGAL ETTİ, UYAN EY MİLET


Gel görki bizim İSLAM da bunlara yer yok!

Soysuzlar!

Not: liselilerin;
evlenerek cinsel ilişkiye girmesi
bu cinsel ilişkiden hamile kalması
doğum yapması norma ise, yani lise öğrencilerinin bu konuda özgür olması demek aynı anda tüm bunları evlenmeden de yapabilecekleri anlamına gelmezmi? Lan biz liseye giderken böyle cinsel ilişki falan bilmiyorduk! Demekki benim zamanımda erbakan hoca daha şerefliymiş ki bu lise talebelerine çocuk genç muamelesi yapmıyormuş... Şimdikiler garip arkadaş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.