5 Mayıs 2012 Cumartesi

Genel Kurmay Başkanı necdet

''Ordumuzun şerefli mensuplarına yapılan hakaret ahlaksızlıktır, edepsizliktir ve kendini bilmezliktir''

''Millete 'bidon kafalı', 'göbeğini kaşıyan adam' diyenler, 'ordu göreve' diyenler, 'genç subaylar rahatsız' diyenler tahrikleri, kışkırtmaları tutmayınca Türkiye'de demokrasiyi kesintiye uğratamayınca en ağır hakaretlerle Türk Silahlı Kuvvetleri'ni hedef almaya başladılar. Türk Silahlı Kuvvetleri'ne, ordumuzun şerefli mensuplarına yapılan hakaret ahlaksızlıktır, edepsizliktir ve kendini bilmezliktir''

Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarına ağıza alınmayacak hakaretler yapmak açık söylüyorum zavallılıktır, darbe yapmıyor diye bir orduyu 'silahsız kuvvetler' diye, 'kağıttan kaplanmış meğer' diye nitelemek 'demokrasiye, milli iradeye müdahale etmiyor' diye bir ordunun en tepesindeki isme alenen küfretmek değil demokrasiden, evrensel hukuk anlayışından nasibini alamamaktır.

Tsk yı koruyan gözeten yukarıdaki paragraflar recep tayyip erdoğan efendiye aittir... Daha düne kadar tüm yandaş müstemleke basınlarıyla Tsk yı linç eden generallerin yarısından fazlasını içeri dolduran; genel kurmay başkanına terörist diyen zihniyet! bugün genel kurmay başkanı ve yakın çevresindekiler de akepe siyasetinden korkup kenara çekildiğinden bu emsalsiz genaralciklere sahip çıkıyor... necdet den önceki genel kurmay başkanı ve etkin genaraller istifa etmişlerdi bunu protesto için yapmışlardı, bunu ters giden bir takım hadisenin üzerine ve zindana haksızca atılan silah namus arkadaşları için yapmışlardı... Ya şimdiki başlarında necdet bulunan ekip?

Evet ben ordunun şereflilerinin şereflerinin ayaklar altına  alındığını düşünüyorum, evet ben necdet in yandaş ve korkak olduğunu düşünüyorum ve ben ahlaksızsam ahlaksızımdır! Ve ben en azından apoya sayın şehide kelle demiyorum!

Not: Orduya da darbe yap demiyoruz, sadece içeride tutulan zindanlara atılmışların arkasında durmalarını bekliyoruz, ihanetlere sessiz kalmalarını istemiyoruz... Ve biz gene recepe göre ahlaksızız!

Bir Hadis: Milletler hak ettikleri üzere yönetilirler. Hz. Muhammed (sav) Sizlerin yüzünden bizler böyle yalancılıkla dolancılıkla karartmayla yönetiliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.