29 Ekim 2012 Pazartesi

Torrent Programı Nedir Nasıl Çalışır

(bit torrent 7.7 ekran görüntüsü)
Torrent programının nasıl çalıştığını boş verelim, şu anda bilmemiz gereken torrent programını yükleyip kullanmaya başladığımızda ücretli ücretsiz hiçbir download sitesine (netload-rapidshare vb. türevleri) hesabına ihtiyacımız olmayışıdır... Bilgisayarımıza bir programı kurarız adamın biri bilgisayarına veri yükler, başkalarıda hem o adamın bilgisayarından hemde başkalarının bilgisayarlarından ve başkalarıda başkalarının bilgisayarlarından çok küçük data paketleri emer (indirir) falan. Neyse yeter!!!

Torrent linklerini oradan buradan bulabilirsiniz ben www.isohunt.com adresini kullanırım. Sizlere de bu adresi öneriyorum. Neyse konunun devamında programın kurulmasından isohunt.com yani benim sizlere verdiğim adresten nasıl dosya indireceğinizi bile anlatacağım oturdum üşenmeden ekran görüntüsü bile aldım. (5 dakikada hazırlanmış eğitim olayıdır)

İhtiyacımız olanlar

1- Bit torrent (u torrent bu aralar arızalı ;) aynı görüntü motorunu kullanan bit torrent ile görsel eğitimleneceğiz) programı.

Bit torrent programını indir

Kurulum...


Normal kurulum yapacağız.



o soldaki tikler kurulumda işaretlenmiştir, siz onları işaretlemeyin kaldırın!!! Anlaşmayıda kabul etmeyin ;) Zorla değilya kardeşim!!!


Accept tiki işaretlidir siz decline tikini işaretleyin, V9 u boşverin, google dan şaşmayın (abi tavsiyesi)


kurulum bittikten sonra program ilk çalışmaya başladığında size dil ne olsun diye soracak siz Turkish (Türkçe) olarak işaretleyin...


programın arayüzü böyle, u torrent programının tıpkısının aynısı gibi.

2- Torrent sitesi yada torrent linki

Örnek www.isohunt.com adresindeki Spartacus Vengeance dizisi...

link burada

linke tıkladınız andan itibaren (bittorent bilgisayarınıza kurulu hazır bekliyor) resimli anlatıma devam edelim.


linke tıkladınız yukarıdaki sayfaya gittiniz; önce 1 tıkla dediğim linke basın chrome paketi indirsin sonra da 2- tıkla dediğim kutuya basın...


program çalışmaya başlayacak torrent paketi içeriğini hazırlayacak uçuşan atomlar nötronlar falan derken program yukarıdaki hale gelecek... Siz OK düğmesine basacaksınız...


ve download işlemi başlayacak...

Görsel eğitimi gerizekalılar için hazırladım, yani beyni gerçekten kuş kadar olanlar için hazırlandı... Kurulum yada ishunt.com sayfası ile ilgili başka sorularınız için mesaj vs atabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.