30 Ekim 2012 Salı

Fifa 2013 de Beşiktaş Yok


Oyunu indirdim, güç bela kurdum oynamaya başladım... Şu güçbela kısmını biraz açmam gerekirse ki açayım en iyisi

1- oyundan atma sorunu
2- klavye sorunu
3- oyun çok karmaşık
4- Türkiye ligi yok
5- Beşiktaş yok

Neyseki eski faşistliğimden eser yok artık, Beşiktaş yoksa Türk liglerinden Galatasaray ile idare ediyorum. :) İnternette yapmış araştırmalar neticesinde herşeyi doğru düzgün hakkında yapan TFF ile Ea-Fifa anlaşamamışlar... Sanki dünya kupalarında başarılardan başarılara avrupa kupalarında başarılardan başarılara koşuyoruz, her yıl 3-5 büyük klubümüz yüz milyonlarca dolar transfere para harcıyor... Reklama ihtiyacımız yok!!! Fifa öldü bitti Türk liglerine kaldı... Yahu arkadaş fifa klüplerden para alırmı almazmı bilmem ama suudi arabistan danimarka güney kore liglerinin olduğu oyunda Turkcell 1. futbol liginin olması bence son derece gerekli. Neyimiz nelerine gerek diyecek arkadaşları ise şimdiden kınıyor ve önemsemediğimi belirtiyorum...

Not: oyunda Türkiyeyi temsil eden sadece bir takım oda  Galatasaray.

Haaa oyunun artısı (bence - fifa 2008 hastası olarak mukayesem ancak 2008 üzerinden) yapay zeka - grafikler - çılgın ara pasları - koşu yoluna atılan paslar vs vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.