29 Ekim 2012 Pazartesi

Empire Total War Razor


Empire Total War Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS.
İşlemci: 2.4 GHz hızında tek çekirdekli Intel ya da eşdeğer AMD işlemci.
Sistem Hafızası: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).
Grafik kartı: 256MB DirectX 9.0c uyumlu video hızlandırıcı (shader 2.0 veya daha yüksek).
Ses Kartı: Directx9.0c uyumlu ses kartı.
Windows uyumlu klavye ve fare.
15 GB boş, sıkıştırılmamış sabit disk alanı.

Bu oyunu zamanında bilgisayarıma kurmuş olmam, sonra beğenmeyip silmiş olmam oyunun kötü olduğu anlamına gelir mi gelmez mi bilinmez. Fakat geçen gün arkadaşıma gittiğimde oyunun orjinaline sahip olduğunu öğrendim :) oda benim bu oyundan nedendir bilinmez iğrendiğimi öğrendi... İlginç olan ise ROMA TOTAL WAR dan ve mod larından oyunun (ROMA TOTAL WAR 2) yenisini yapmaya başladıkları halde ve gene benim oyun içi videolarına bakıp yok arkadaş roma total war 1 değişilmez... Ne anlatıyorum bende anlamadım...

Oyunun kurulumunu buradan
http://akinyuce.blogspot.com/2012/05/empire-total-war-razor-kurulum.html

Torrent ile nasıl dosya indireceğinizi öğrenmek içinde buradan
http://akinyuce.blogspot.com/2012/10/torrent-program-nedir-nasl-calsr.html

yararlanın.


Oyunun torrent linki:
http://isohunt.com/torrent_details/68947981/empire+total+war?tab=summary

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.