4 Mayıs 2012 Cuma

Sniper Elit V2 Kurulum


Son zamanlarda bilgisayara kurduğum beğenmeyip sildiğim oyunları bloglamaya uğraşıyorum. Kurulum öncesi ufak detaylar bir iki caps la olayı kendi çapımda renklendirmeye çalışşamda aslında biliyorum internet ortamında bu işleri çok çok çok iyi yapan noktalar mevcut, fakat benim burada yaptığım kişisel blog mevzuu yani şuanda sniper elit V2 yi kuruyorum, beğenirsem beğendim beğenmezsem beğenmedim yazacağım... Bu arada sağlam oyun noktalarında benim burada beğenmeyip sildiğim oyunlar içinde pek öyle hayırlı kelamlar edilmiyor...

Not: siz siz olun, indireceğiniz yada satın alacağınız oyunların sistem gereksinimlerine bakmayı ihmal etmeyin... Sniper Elit V2 oyunu microsoft xp işletim sistemini desteklemiyor... Aldığım hataları kontorl ettiğimde ki vista win-7 güncelleme paketlerinde ısrarcı olduğunda duruma uyanarak sistem gereksinimlerine baktım ve olayı çözdüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.