10 Mayıs 2012 Perşembe

Kaleminden Pislik Damlıyor - O sizin Pisliğinizdir

Paşa yazısını çok beğenmiştim ve sanıyorum bloğada eklemiştim, tabi benim beğenmem demek vatan hainlerinin rahatsız olması anlamına geliyor. Şöyleki paşa yazısında ki imalar öyle birilerine dokundu öyle birilerini yaraladı toplum önünde öyle durumlara soktu ki; recep efendi çıktı ''kaleminden pislik damlıyor'' yakıştırmasında bulundu. Bugün recepin oluşturduğu faşist iktidarın etrafında toplanmış yarınları belirsiz bir sürü satılık hain emperyalistlerin yerli işbirlikçisi katil faşist mizaçlı bir takım zavallı dinci teröristler ise Bekir ağabeye etmedikleri küfürü etmedikleri tehdidi bırakmamışlar...

Şimdi recep kaleminden pislik damlıyor dedi, genel kurmaydaki necdette boş durmadı Türk siyasi tarihinde bir ilk yaşandı ve bir gazeteci muhtıra yedi! recep efendi ise demokrasi manyağı olduğundan kendisine saplanılmaya çalışılmayan kendi işine gelen faşist muhtirayı destekledi! Zavallılık! Vatan hainliği! Kim burada vatan haini?

Birisiyle tanıştığımızda memnun oldum deriz - yada şeref duydum deriz, aslında pek demeyiz de filmlerde falan görürüz içimizdeki kaç kişi bu tip diyologlara girmiştir ki hayatında?

Yukarıdaki satır kalsın gelelim diğer bağlantıya, adamın kaleminden pislik damlıyor doğru kabul ediyorum! Bekir Coşkun' un kaleminden kağıdından pislik damlıyor! Fakat kimin pisliklerini yazıyor? KİMLERİN AHLAKSIZLIKLARINI KİMLERİN ŞEREFSİZLİKLERİNİ YAZIYOR? 

Merak ediyorumda Bekir ağabeyin yazılarını kaç işbirlikçi faşist terörist okuyordur? Damlayan pislik aslında bellidir! Vatan haini de bellidir pislikte! Bu pisliğin oluşma nedenide bellidir!

Yukarıdaki satır da kalsın demiştim diğer bağlantıyla birleştiriyorum yazıyı bitiriyorum;

EVET O PİSLİK SİZİN PİSLİĞİNİZDİR, DAMLAYAN PİSLİKLER SİZ VE SİZLER GİBİLERİN PİSLİKLERİDİR.

Not: necdet oturduğu koltukta acaba mutlumudur? O koltuktan indikten sonraki hayatında gerçek manadaki dürüst namuslu şerefli silah arkadaşlarının yüzüne nasıl bakacaktır! Ve Türk siyasi tarihine kara pislik harflerle işlendiğinin farkında değilmidir?

İşte pislik budur işte! Yakında recep çıkıp şu yazarları öldürün şunların ailelerini yakın demeye başlayacak! Bu zihniyet UĞUR MUMCU YU KATLEDEN İHANETİN DEVAMIDIR! Sivası maraşı çorumu yapanların pislikleridir! Ve aynı pislikler az önceki katliamları yapanların avukatlarıdır, bunların savunucularıdır!

Peki tüm bunlar yaşanırken mhp denen parti ne işlerle uğraşıyor? bahçeli denen zat-ı muhterem ya basının eline bir paçavra sıkıştırıyor yada çıkıp paçavrasından başkalarının yazdığı yazıları heceleyerek okuyor!
 chp denen parti ne durumda? adamlar gene parçalandılar!
Eski dyp yeni ap! nin başkanı ne oldu? Namık Kemal Zeybek istifa etti ! sebep? medyaya çıkarılmıyoruz - konuşturulmuyoruz! Eeee
Tüm yaşanan bu pislikler aslında kaleminden pislik damlyır diyen kişinin pisliğidir! Memleket topraklarında ki vatan hainlerinin - tam bağımsızlık düşmanlarının - irtica yanlılarının gün geçtikçe sayısı artıyor! Dikkat etmek gerek! Bu vatan 3 kuruş parayla alınmadı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.