5 Mayıs 2012 Cumartesi

Çok Sinirlendiğinizde Ne Yaparsınız

Hani şu cumhurbaşkanına canlı soru sorma zımbırtısı varya, hesapta adamlar sorular soruyor, halkda bu sorulan soruları seçip reis-i cumhura soruyor - böle bişey işte! Kesinlikle inanmıyorum, hepsi düzmece! Sorulan sorular neden hep pozitif - neden eleştirel sorular yok? Neyse iştei burası Türkiye.

İşte soru geliyor:
Sayın Cumhurbaşkanım, çok öfkelenip sinirlendiğinizde ne yaparsınız? Sizi hep tebessümle görüyoruz ekranlarda. Bu pozitif halinizi neye borçlusunuz?
İşte abdullahtan cevap geliyor.
Her insanın yaratılıştan bir fıtratı vardır. Dolayısıyla insanlar bu konularda rol yapamazlar; rol yaparlarsa yapmacık olur. İnsan ne ise odur. Herkes bazen öfkelenir; ama bazıları bu öfkesini dışa vurarak rahatlar, bazıları da benim gibi kendini zorla kontrol ederek öfkesini içinde tutar. Hatta Allah korusun, bunlar insanın içinde birikim de yapabiliyor.

İşte benden yorum:
İçinize atmakta gerçekten üstünüze yok. Zaten fetullah efendininde bu yönde açıklamaları tavsiye ve telkinleri mevcut! Son kale alınana kadar atılan her adım erkendir... Nereden nereye işte, zamanın cumhuriyet düşmanları bugün nerelere geldi... Bunuda zamanında kendi açıklamalarından hani cumhuriyet rejiminin miadını doldurduğunu iddia ettiği söylemlerden yola çıkarak yazıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.