12 Mayıs 2012 Cumartesi

Ülkücü Olmak Faşist Olmak Hain Olmak

Bir sözde web tabanlı ülkücü noktası için yazmak istediğim konu olacak... Adını vermeyeceğim noktayla iletişime geçmem - karşıdaki şahsın takındığı tavır ve soru üzerine benim cevabım; son olarakta konunun tamamını oluşturacak olan ülkücü olma kriterleri... vs vs... Ve bu noktadaki sorumlu şahıs nereden çıkardığını anlayamadığım bir zavallıkta benim hatalı olduğumu yazdı! Çünkü vatan topraklarının satılmasından endişe duymaktayım! Bu zavallılar için çıkıp besmele çekseniz ardından vatanı emperyalistlere satsanız ruhları duymaz, eh birde bir iki üç hilalli bayrak yeter de artar bile!

Sözde ülkücü geçinen sayfa yöneticisi benim siyasi görüşümü tam olarak anlayamadığından sordu. Sonuçta akepe ye faşist demem den, hükümet tavırlarını icraatlarını beğenmememden bununla beraber kullandığım sayfa jargonumun sol jargona benzediğinden tırstı!

Ülkücü olmanın kriterleri nedir arkadaş?

Nasıl ülkücü olunur?
Ülkücülük polis vatandaşına işkence yaptığı zaman susmaksa
Ülkücülük vatan toprakları satılırken sessiz kalmaksa
Ülkücülük akepe nin yedek tekerliğinden ibaret bir siyasi yol izlemek ise;

ben ülkücü olamam; istesemde olamam zaten! Tüm bunlara sessiz kalmak ülkücülük olmadığı gibi dini tekamüller altında ezilmiş bir vatan hainliğinden ibarettir! Bu çakma ülkücü zihniyet hükümetlerin her yaptıklarına kesin doğru gözüyle baktığından gözleri kör olduklarından; gözleri açık olan vatan sevdalıların uyanışlarını kuduz köpekçe bastırmak istemelerinden bugün ülkücülük türkücülük olarak algılanmakta...

Ülkücülük sessiz kalıp gerçek manada hak hukuk adalet mücadelesi yapanları susturmak; bunuda dini tekamüllerle süslemek ise ben ülkücü değilim! Ben böyle bir ideolojiyi benimsemek yerine MARKSİZM i benimserim. En azından şerefimle yaşamış olurum.

Yazıyı tekrar düzenleyeceğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.