10 Mayıs 2012 Perşembe

Karga Martı Sultan Ahmet

Geçen gün Sultan Ahmet - Ayasofya - Güncesin den kareler... Ayasofya nın göbeğinde parka atılmış çiğ etleri (tavuktu sanırım - zaten büyükbaş yada küçükbaş hayvanı kim kaybetmiş kuşlara verecek hadisesi) yiyen kuşlar...Bu arada bir karga 3 martıya bedelmiş onuda gördük; sağda iki martı ve solda bir martı (fotoğrafa dahil etmedim) yı olaya hiç yaklaştırmadı... Karga diyip geçmemek lazım! Karga ve alfred yanyana gelince bir kasaba yok edilebiliniyor.
Not: afrikaya gittim de vahşi yaşam belgeseli çektim desem sanıyorum bu memleketin %50 % 51'i buna inanacaktır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.