16 Ocak 2012 Pazartesi

Gülmek Lazımdı Güldüm

Capsı deniz baykal ın resmi (üzerinde yazdığına binaendir) facebook sayfasından aldım. Güldüm-geçtim, sanıyorum kendi kendime de olsa gülmeye ihtiyacım var... Bu arada kongrelerin kurultayların partisi cehape şu işlerden kendini kurtaramadı gitti. Aslında bu da yanlış; sonuçta chp nin yapısı-geçmişi potansiyeli düşünüldüğünde akepe iktidar güçlerine karşı durabilecek-durmasını beklemek komik! Cehapenin misyonu akepe yi devirmeye yetmez. Akepe yi devirmek isteyenler! umudunu TSK dan yana yitireli uzun zaman oldu... Yapılacak tek kurgu ise merkez-sağ da yeni bir ''ŞEY'' bende bilemiyorum bu şeysi! bir isim bilmem ne... Bu iş kemal amca ile deniz dede ile olacak gibi gözükmüyor... Anca yapay-yapay saldırır dururuz... Türkiyenin kaderini tarih hep merkez sağda yazdırmıştır! Merkez sağ yazdırmamıştır - olası tarih yazmıştır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.