23 Nisan 2012 Pazartesi

Yeni Yazı Yazmak İstemek

Bir insan düşünün;
Cep numarasını en önemli anlarda yanlış versin! 
Mail adresini yanlış versin!
Böyle bir insan düşünebiliyor musunuz?
Yada otobüste uyuya kalıp kalıp, arkasında bıraktığı durakları tekrar yürüye yürüye geri dönen! Yada bi insan düşünün işte fazla değil.... Kim mi bu insan? Tabiki benim!
Nasıl olur da insan cep numarasını iki de bir yanlış verir! 531 yazacağına 532 yazar yada şimdi de karıştırdım! tam tersi de olabilir! Ama şunu iyi biliyorum numaralardan biri kullanılmıyor, şimdilik tek tesellim bu; numaranın çalışmaması... Fakat kimin aklına gelir, numaranın başının yanlış olduğu?

Neyse boş verelim bunları....

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı yeniden tüm Türk milleti adına kutlu olsun!

Blog da atladığım olaylar için:
28 Şubatın hortlatılması hadisesini sanıyorum atladım; atlamayıp ne yapalım? Geçmişin birinci sınıf azılı irticai teröristleri bugünün satılmış Türkiyesin de hep mağdur hep mağdur... Atlamayalım da ne yapalım, zaten çizgimiz ortada duruyor anlayan anlar anlamayan da gider siyasi faşizme oy vermeye destek olmaya devam eder!

Atladığım önemli olaylardan bir taneside; memlekette yaşanılan sağlık görevlilerin karıştığı darp olayları, tepkisiz kalışımın nedeni üşenmem değil, tam tersine doktorlara olan dargınlığım ve inançsızlığım! Sırf bu yüzden bloglamıyorum ve bloglamayacağım da, recep efendinin de dediği üzere:

- isteyen çalışır istemeyen çalışmaz!

Dünya Liderimize :) ender katıldığım noktalardan.... Diğer noktalardan bir tanesi ise:

Nükleer Enerji Programımız....


Diğer çılgın procelerinide istemiyorum kendisini de! Alsın çılgın procelerini de yürüsün gitsin siyaset ortamından, gidip püskevit işi yapması bence daha mantıklı!

Birkaç gün önce bloğum dan gereksiz saçma bir yayın oluşturmuştum - kaldırdım o yayını zaten o yayını da neden eklediğimi de bilmiyorum; sanırım kendim için.... Önemi yok!

----------------

Bazı blog ların örneğin tıpkı bu başlıktaki gibi, çok uzun olduğu gerçeğinden ve genel blog görünümünü bozduğundan hiç şüphem yok! Fakat bazı blogların tam çıkmasını bizzat istiyorum - belkide doğruluklarına haklılığıma vb. nedenlere sonuna kadar inandığımdan düşüncelerimin read-more tagıyla dahi bölünmesini yada ayrılıp başka sayfaya aktarılmasını istemiyorum...

Not: Bu başlığı devamını oku ile bitireceğim, çok uzun oldu! Zaten bu tip başlık bu ülkede pekte iş yapmaz.... Kim okuyacak bukadar yazıyı? Memlekette lise bitirip te bukadar yazı okumamış insanlar da vardır! Kesinlikle inanıyorum da buna! Lgs yada bu tip sınavlarda sıfır çeken öğrenciler var ise?

Uykusuzluk basıtrmak.... Güle güle Türkiye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.