11 Nisan 2012 Çarşamba

Garanti Bankası ve Hırsızlık Fatura Ödeme Komisyonu




10.05.12 itibariyle, fatura ödeme komisyonu, 0-100 TL arası olan faturalar için 1 TL, 100 TL
üzeri faturalar için fatura tutarının %1,5'i;Gecikme Bildirim Ücreti 2.5 TL;Ödeme Noktası
İşlem Ücreti 1.99 TL olarak güncellenecektir.
Bu dönem harcama dağılımınız: %100 Bonus Program Ortakları.
Bu bildirimi ekstrem üzerinde gördüm - gördüğüme göreceğime pişman oldum;
Böyle bir uygulama daha önce varmıydı? Sanıyorum yoktu! Böyle saçma sapan bir uygulamayı hele-hele fatura öderken de ayrı para ödettirme neyin nesidir? Bu nasıl bir bankacılık sistemidir? Bu memlekette hiçmi adalet yoktur? Bu memlekete ne zaman adalet gelecek? Bu açık seçik hırsızlıktır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.