30 Nisan 2012 Pazartesi

Atatürk Geri Geldi

Sözcü gazetesinin haber yaptığı milliyetçi kesimlerde derin üzüntülere ve korkulara sebep olan valilik web sayfalarından kaldırılan Atatürk bölümleri ve resimleri ülkesini seven kitlenin baskısı ile, irticai dehşet grupları geri adım attı! Bu siyasi partinin kemikleşmiş irticacı-müstemlekeci-yerli işbirlikçileri hariç geriye kalan temiz Türk lerin bu illet partisinden derhal kurtulması gerekli! 

Yurdumuzun yegane içişleri bakanı ise geri adımı şöyle yorumlamış / ben güldüm /

Süper bakan idris naim şener ise gene bombayı patlattı! idris e göre durum:

- unuttuk gözümüzden kaçmış, fark ettik düzelttik... 

Millet çok zor ve ağır bir amerikancı irticai kuşatma ile karşı karşıya!

Millet tepkisiz kaldığı anda gözlerini kapattığı anda, amerikan irticası yurdumuza girdi demektir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.