10 Nisan 2012 Salı

Meral Okay Vefaat Etti Sapıklar Ortaya Çıktı


Sabah çok üzülerek internette bir anda gözüme gelen ve gerçekten üzüldüğüm Meral Okay için yazdığım ilk blogda, kendisinin ardından ortaya çıkacak-çıkabilecek sapıklardan şerefsizlerden yalamalardan semptizanlardan bahsetmiştim... Ve bu sapıkların ilki hemen kendini göstermiş bile... habervaktim.com denen aşırı derecede akepe sempatizanı abd kuklası yayın organı Meral Okay ın ardından verdiği haber başlıkları ve görselleriyle adeta kin nefret kan irin pislik ve şerefsizlik kusmuş! İşte yukarıdaki resimler bu manşetlere ait! Memleketin geldiği aşağılık acınası nokta bu... Faşizm yandaşlık maşalık adeta kol geziyor! Millet birinci sınıf ingiliz ajanı olma abd kuklası israil yandaş-sempatizanı olma yolunda emin ve hızlı adımlarla yürüyor!

Bu şerefsizler için mühim olan duymak istediklerini onlara verebilmek, din inanç özgürlüğünü onlar için kadınların burkalara sokulup evlere hapsedilmesinden ibaret olduğu için, bu sapkın kötü ruhların demokrasiden özgürlükten anladıkları ise bukadar basit ''DİNİ ARGÜMANLARIN KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN
ŞERİATA BAĞLI TERÖRİSTSEL LİNÇ'' hepsi bu...

Ama bu kadın sağlığında Bismillah diyip Allah diyip hırsızlık arsızlık namussuzluk yapsaydı! ozaman sorun olmazdı! Bu milletin dini - imani -hayırlı-şerli mevzulara karşı olan algısı gerçekten feci bozuldu... Din iman de yeter, memleketi soy ihanet et! mühim değil! Çünkü sahte ağzının içini Allah kelamıyla doldurmuştur! Zavallılar - cahil kötü ruhlar!

Not: 
Düşünsene adi pislik, kendini düşün bu memleket için ne katkın oldu? Ne verebildin? Neyin mücadelesini yapabildin? Ne üretebildin? Sonuç cevap çok basittir;
- teröristlik ve faşizmden başkasını yapamadım-beceremedim
 
Sn. Merhume Meral hanımla bu blogdan başka bişey yazmamaya karar verdim... Kendisinin savunulmasını gerektirdiği ömründe hiçbir yanlışı olmamıştır, en azından benim gözümde ayrıca ben ve benim gibi düşünenlerde de aynı tepkinin alınacağından eminim... Bukadar haber bukadar şiddet yeter! Bukadar sempatizanlık ve ihanetin ortaya çıkması gereksiz! Merhumeye Allahtan rahmet diliyorum. Bize verdiklerin, yetiştirdiklerin katkılarından dolayı teşekkürler M.OKAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.