18 Nisan 2012 Çarşamba

Gösteri Devam Etmeli



Gösteri öyle yada böyle devam etmeli - bizler oyundan ayrıldığımızda yerlerimize kesinlikle başka yardımcı roller başka başroller - oyuncular gelecek... Bu süreç binlerce yıldır aynen devam etmekte birileri ne için ne amaçla nerede yaşadığını dahi bilmese de; hayat sürüp gidiyor... Şarkı aslında ana fikir olarak blog yazısından farklı olsa da en azından hayatın devam etmesi gerektiğini öyle işte söylüyor... Hayat devam edecek falan... Gülümsüyorum falan... Kalbimizin parçalanması gayet normal... Biz olayı başka yerde arıyoruz... Neyse işte... Dilerim bu ülke Queen gibi değerler de çıkaracak! F.Mercury vs.

Yorum benim blog benim! şarkıyı nereden çıkarırsam oradan anlarım arkadaş! Tamamen de yanlış anlarım az-birazınıda anlaya bilirim! Hayat işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.