9 Nisan 2012 Pazartesi

5000 Sayfa Şeysi


5000 sayfa şeysini de sevgili halkımın bloğuma girmesi-çıkması girip girip çıkması sayesinde geçtik... nihat (ismi küçük harfle yazmak daha doğru) doğan laşmanın alemi yok! Blog yazarlığını en azından kendime ait blogta sürdürmeyi seviyorum. Ne mutlu bloğum var diyene.

Kısa süre önce de 4000 sayfa şeysi aşılmıştı. 10000 sayfa şeysi şeylerine doğru!

Not: ne blogspot kaldı nede o eski yakışıklı arayüz! Şimdi soğuk donuk beyaz ve turuncu maviden eser yok! Zaten isimde blogspot değil... 

Ajax java vb. şeysleride pek sevmiyorum - haz etmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.