6 Nisan 2012 Cuma

recep tayyip efendiden Bombalar

recep:
eşim emine 3 çocuğumuzu boklu bezlerini elinde yıkarayarak büyüttü, şimdi makine var! memlekette zenginlik refah var........ Artık 5 çocuk bile olur....

vatandaş rıza: recep efendi son yapılan doğalgaz elektrik zamlarından habersiz... Yada kendisi milyar dolarlık adam olduğundan %10 luk zamları pek kafasına sallamıyor! 

Birinin çıkıp şu başbakana yahu arkadaş neden böyle atıp tutuyorsun - bunu yiyen var yemeyen var demesi gerekmiyormu! Fakat yiyenler zaten %50 oyu arkadaşın partisine atan zümre...

Buradan soracağım! Şitandart akepe liye! 

Yani asgari ücret yada biraz daha fazla maaş alan akepe yandaşına soruyorum:

- o maaşla 5 çocuk yaparsan sonun ne olur?

Kendim cevaplıyorum: çocukların her ne kadar dindar olsa da emin ol tinerciliğe yatay-dikeş geçiş yaparlar... Eninde sonunda!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.