9 Nisan 2012 Pazartesi

Süper Final Kuraları Çekildi


Beşiktaş şampiyon olabilir mi?
Trabzon şampiyon olabilir mi?

Matematiksel düşünüldüğün de evet, ama pratikte ''imkansız'' gibi... Galatasaray ve Fenerbahçe ilk 5 maçını (bu şekilde de fenerbahçe fark atar)  kaybeder; Beşiktaş ta son maçında trabzonu yenerse ozaman... Teoride var pratikte Beşiktaşın şampiyonluğu yok. Yazıklar olsun böyle takıma!

Not: acayip saçma matematiksel denklem kurdum - yazıyı değiştirmeden not ekliyorum - oturdum birkaç saniye düşündüm hesabın içinden çıkamadım... Zor denklem vesselam! 8 bilinmeyenli 84'ncü dereceden uzay matematiği denklemi gibi namussuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.