9 Nisan 2012 Pazartesi

Mass Effect 3 Hayal Kırıklığı


Mass Effect 3 ü büyük umutlarla çekmeme, bilgisayarıma yüklememe rağmen (bunlar önemli) oyunun gerçekte hiçbir cacığa benzemediğini gördüm! Bıdır bıdır konuşmalar! Hele takılıp sıkılarak oyunu sildiğim o hastane bölümü... Ne gereksiz ne saçma! Ne gerek var bukadar anlamsız gereksiz uzun konuşmalara - o bölümden çıkıp diğer bölüme geçmelere - yetmeyip asansörle başka katlara inmeye çıkmaya... Sikmişim evrenin dünyanın nasıl kurtarılacağına dair geyiklerden felsefelerden... Direk olaya girip uzaylı gebertmek varken bunları yaptırmak böyle lanse edilen oyuna gerçekten yakışmıyor! Değmez aq. 

13 gb oyun indirdiğimize değmiyor! Birde bu oyunları para verip almayı düşündüğüm oluyordu! Aman-aman...

Dedelerine rahmet olsunda, kesinlikle oynanacak alınacak bilgisayara sokulacak oyun değil. Tamamen zaman kaybı tamamen tırt-pısss.

Kota dan 13 gb gitmesi yazık, netload ın sunucularını yormak gereksiz; özür dilerim telekom ve netload! Özür dilerim amd işlemcim ram, ekran kartım özür dilerim bu saçma oyunla okadar zaman kaybettiğim için kendime-kendi/kendime yani. Vs vs.

Sırf blog olsun diye atılan posttan da ancak bu beklenirdi.

Gerçi shogun total war ve mass effect 3 hayal kırıklıkları neredeyse 30 gb lık verinin indirilip taşınıp yüklenip silinmesine yol açınca, doğal olarakta benim kudurmam sanırım normal!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.