6 Nisan 2012 Cuma

5 Nisan Gazete Manşetlerinden


İğrenmeye tiksinmeye devam ediyorum, bakıyorum okuyorum takip ediyorum sinirlerim allak-bullak oluyor. 1980 darbesinde zarar görenlerin savunuculuğunun arkasına nasıl olabilirde ''irticai'', demokrasi hukuk sosyal-adalet düşmanı amerikan maşası bir siyasi entegre güç durabilir... 

Geçmişte yakınları zarar görenler nasıl bu pis adi hoyrat oyuna gelirler... akepe nin temel amacı gayet basittir, tek şekilde TSK nın öyle yada başka şekillerde yöntemlerin öneminin olmadan zarar görmesi; gelecekte irticai denemelerinde karşılarına çıkacak fiziksel engellere karşı bugün den halkın ihtilal-darbe ye olan ''TSK'' sever ALGISINI yok etmektir... 

Evet kenan evren, abd maşasıdır! Fakat bugün iktidar sahiplerinni evrenden hiçbir farkları yoktur! Evren de işkence ettirmiş, tayyip efendide işkence ettirmiştir! Evren avukat tutturmadan astırmış, tayyip efendi avukatları dahi içeri aldırmıştır... Aralarında ne fark vardır?

Not: gazete manşetlerine baktıkça, darbe öncesindeki islamcı şarlatanlarla-cemaatçi hainlerin açıklamaları taraftarlıkları aklıma geliyor... Acıyorum bu manşetleri atanlara, bunları okuyup inananlara....


Not2: evren paşa kesinlikle yargılanmalıdır, fakat bu yaptığı darbeden-ihtilal den değil, abd maşalığından ve hapishanelerde işkence görüp adaletsiz hukuksuzca idam edilen vatandaşların hakları hukukları ve adaletleri için olmalıdr... 12 Eylül 1980 Darbesi yapılmasaydı ne olacaktı? 13 eylül sabahı kaç kişi daha ölecekti, 13 eylül 13 ekim 13 kasım 1980 tarihlerinde de doğru düzgün bir CUMHURBAŞKANI seçilebilecekmiydi? Yada hükümet ne olacaktı sorularının cevaplarının da düşünülmesi gerekli... TSK iç barışın sağlanabilmesi için yıllarca beklemiş, 2 seneye yakın zaman da birtakım olabileceklerin sinyallerini vermiştir... Buna rağmen sonuç!

AJDA PEKKAN CUMHURBAŞKANI OLSUN... AJDA PEKKAN CUMHURBAŞKANI OLURSA - MEMLEKETTE DARBE OLUR...

Uyan aziz millet! Artık uyan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.