24 Nisan 2012 Salı

23 Nisan Hainleri

Bu blog yazımdan önce yazdığım iki bloğu görmezden gelmek istiyorum, aslında sorun bu değil... Neyse! Bugün 23 Nisan dı, günün anlam ve önemini iki üç blog öncede kendimce karalamıştım, malum gece vardiyasında olduğumdan geceleri ayakta gündüzleri yataktayım... Bu yüzden haberleri ancak geceleri takip edemiyorum... Ve pıt!
1.
23 Nisan 2012 günü
- Genel Kurmay Başkanı (bu dakikadan sonra kesinlikle sözde GKB. dır, öncesinde siyasallaşmamak adına 12 eylül ve 28 şubat mevzuularına ses etmediklerini gayet aptalca çocukça ve safça düşünmüştüm, artık tehlikenin tam olarak farkındayım) 23 Nisan törenleri için Anıtkabire gitmedi.
- Tc. Başbakanı recep tayyip erdoğan 23 Nisan törenleri için Anıtkabire gitmedi.
Ne demek gerek? Ne anlatmak? Ne anlamak? Evet zorunluluk yok, fakat Ulusal Egemenlik Bayramında yani TBMM. nin açılışının milli egemenliğin sonunda Anadolu topraklarında resmi olarak ilan edilmesinin yıl dönümünde yukarıda ki iki şahıs Atanın manevi huzuruna çıkmadılar! Hadi recep in Atayla pek arası yok, da sana ne oldu be sözde genel kurmay başkanı necdet efendi? Sana üzerindeki galaksileri andıran yılzdıları amerikan ordusumu verdi? yoksa millet meclisinden aldıklarını rus parlementosumu verdi-taktı?
---
2.
necdet efendi kemal kılıçdaroğluna götünü dönerek recep beyle konuştu belli çevreler bunu sırnaştı yalandı diye de kabul etsede, ben ne olarak kabul etmem gerektiğinde kararsız kaldım! İrticai açıdan zamanında suçlu görülmüş bir siyasi partinin iktidardaki başkanının sırnaşığı komutan nasıl komutandır diye insan düşünmeden edemiyor...
Ve bu siyasi parti liderinin kurmay başkanlığı ve ordu için tasarruf ettikleri de ortadayken! İnsanın dumurlardan dumurlara uğramaması ancak recepin çılgın procelerine benziyor.

Sonuç: bu sözde gn. kur. bşk. ile akepe arasındaki ilişki artık su yüzüne çıkmıştır, necdet efendi rol gereği orada akepe nin borozancılığı hususunda eşşiz bir değerdir... Bu necdet efendi orada olduğu müddetçe korkarım suriyenin bağımsızlığına sırf abd nin çıkarları açısından tecavüz etmemiz kaçınılmaz olacak... Yazık bu memleketin durumuna!

Başlık ağır kaçmış gözüksede, kendi açımdan 23 Nisan da Anıtkabire gitmemek kendi meshebince saygını göstermemeyi ben manevi şahsiyete, onun getirdiklerine kattıklarına karşı ihanet dolayısıylede ihanet edenin de hain olduğunu düşünmemde sakınca görmedim... Koskoca gn.kur.bşk. nı için yazdığım sıfat geçmiş gn.kur.bşk. ları açısından nekadar üzücü....

Memleketi don lastiğine çeviren birtakım karanlık arzulardaki zihinler bizleri ülkemizi geleceğimizi bu noktalara kadar getirdiğinden dolayı onlara sonsuz saygılarımı iletmek istiyorum... Kutlamalardaki tutumlarından dolayı ha bunlar ha bdp....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.