27 Nisan 2012 Cuma

Afyonkarahisar da İçki Yasaklandı Şeriat İrticaya Adım Adım

Hoşgeldin İRTİCA
Hoşgeldin 4. Murat yönetimi
Hoşgeldin krallık - padişahlık
Hoşgeldin faşizm

Afyonkarahisar da valilinin emri ile içki satışı durdurulmuş, bahaneler zaten hazır! İl genelinde bunun yapılması demek yapılabilmesi demek; kısa zaman içerisinde irtica ya geçeceğimiz anlamına geliyor! recep kendini bir seneye kalmaz padişah ilan eder! Bu iş bu kadar basit olamaz, İSTİKLAL SAVAŞI verilip yeniden alınan topraklar bir grup amerikan-israil destekliye teslim edilemez!

İRTİCA YA HAYIR! akepe nin amerikan-israil SAPKIN TERÖRİST ŞERİATINA HAYIR!

Bugün bunu yapanlar yarın;
kadınlar çarşaf giyecek!
kadınlar araba kullanamaz!
kız çocuklarının okula gitmesi günah, şayet giderlerse imansız birer orospuya dönüşürler!
amerikan-israil güdümündeki irticai rejimlerini desteklemeyenler idam edilecek! amerikan karşıtları idam edilecek! Muhtemelen memleketteki tüm aleviler çorum-maraş-sivasta ki gibi yakılarak yada kurşuna dizilerek öldürülecek katledilecek!

Bu işin sınırı yok! İrticanın sonu başı hiçbir zaman belli değildir; şeriat uygulamada imkansızdır! Olsa bile yani ben yanlış bilsem bile bugün bu baştaki amerikan oyuncaklarıyla imkansızdır! Kimse yeni-osmanlı hayalleri ile gün geçirip kendini avutmasın! Türkiyenin ne sosyal nede ekonomik durumu buna izin vermez! Bu yeni osmanlı fikrini amerikalıların ortaya çıkardığı zaten ortada!

Adım adım siyasal amerikan şeriatına koşuyoruz, sonumuz afganistan dan suudiarabistan dan farklı olmayacak; farklı olacağını iddia edenler bilsinki bunun pratikleri ortadayken, teorilerle söylemlerle hatırla gönülle bu iş olmaz! Kahrolsun irtica! Kahrolsun abd müttefikleri!

İRTİCA yolunda Türkiye hızlı adımlarla ilerlemekte! Buna dur demek gerekli! Milletin aklını başına alması şart!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.