11 Nisan 2012 Çarşamba

Erzurumda Tiyatro Oyunu Yasaklandı

Tiyatrokare’nin kurucusu Nedim Saban, Emile Ajar’ın aynı adlı romanından uyarlanan “Onca Yoksulluk Varken” oyununu Erzurum’da sahneleyemedi. Fransa’nın Arap mahallelerinden birinde, anneleri fahişelik yapan çocuklara evini açan bir Musevi kadının öyküsünü konu alan oyun, belediye engeline takıldı.



Nedim Saban a göre ise yasaklanma nedenlerinden biri dekordaki ''KAHROLSUN FAŞİZM'' yazısı! Bu Türk insanının nekadar geri kaldığının ne durumda olduğunun acı göstergesi... Faşizmi iyi bir halt sanan cüheyla topluma verilen dini dayatmalar yüzünden faşizmin katliamların cinayetlerin ve tecavüzlerin normal olduğu... Bu nasıl bir haberdir arkadaş! insanın inanası gelmiyor; yarın utanmadan erzurum belediye güçleri çıkıp hangi yüzle açıklama yapacak? İğrençlik Utanmazlık Cehalet! Bir yerde sözde israil-yahudi düşmanlıkları icat etmek, milleti avutmak-uyutmak diğer taraftanda füze-radar sistemleri ile iranı savunmasız hale getirip, israile yardımcı olmak! Sınır mevzusundan zaten bahsetmiyorum!
Uluslararası sularda gemimizin saldırıya uğramasından hiç bahsetmiyorum! Türkiye de dinci irticai terörizm kol geziyor! Tüm anadolu bu teröristlerin eline geçmemeli!
Acaba erzurum belediyesi denen dinci el-kaide tipi islami teşekkül buraya KAHROLSUN FAŞİZM yazarsam benide erzurum dan içeri sokmazmı? Gerçi erzurum gibi el kaide cilerle dolu şehire pekte gitmeyi sevmem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.