23 Nisan 2012 Pazartesi

Fotoğraf Çekmek İstemek

Bugün itibari ile 29 gündür izin yapamamış olmam, sürekli gecede çalışmam! Ve vardiya saatlerimin günde 12 saat olması yüzünden son bir ayı sıfır atraksiyon ile tamamlamak üzereyim....Cümle biter bitmez anladım ki cidden mağdur edebiyatı yapmaya başlamışım! Mağdur edebiyatının ne tür kişilikleri etkilediğini çok iyi bildiğimden bu bloğun manevi çerçevesini etkileyecektr... Fakat insan hasta olduğunda da bıdır-bıdırdanır, mızmızlanır vs.... Bukadar zamandır izin kullanmayan, nisan ayında kredi kartına 800 lira yatırmış biri mızmızlanmasın da ne yapsın?

Neyse kendi içimi ancak yazarak dökebildiğim için böyle saçma başlıklar da olması muhtemelen!

Bir takım mevkilere göre de bende İMAN zayıflaması vs varmış! Zayıfladımı zayıflamadımı bilemem fakat tek bildiğim Allaha inanıyorum.... Öffff! Kapının önünde akepe li din araştırma komisyonuna bağlı özel ajanlar bulunmakta! Ne olacağını söylüyorum! Boşvereyim söylemeyeceğim....

Yazıyıda sağa dayalı yapmaktan sıkıldım, sadece bu başlık için geçerlidir! :)

Herneyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.