24 Nisan 2012 Salı

Araç Çekicisi Faşist Fikir Birliği

Çalıştığım işyerinin önüne trafik vakfının kanusuz olarak araba çeken, çekicilerinden biri yaklaştı, arkadaşlar arasında bunların yaptıklarının kanusuz olduğunu söylediğimde bir anda olaya uzaktan araç şöförüde karışarak!

- kanusuz bu iş, git başbakana mektup yaz

dedi... Bende:
-  ben anlamıyorum bilmiyorum 
dedim, zaten başka bu zihniyete ne denir? Trafik vakfının bu memleketteki fonksiyonu nedir? Birinci dereceden deprem afet yangın vb. noktalar haricinde bu ülkede araç kaldırmak yasalmıdır? Araçlar taşınırken ortaya çıkan zararlar ne olacak? Bununla birlikte taşınan araçların bulunması yerlerinin tespit edilmeside çok zor! Arabanız çekilir arayın ki aracınız bulunsun! Kimbilir hangi otoparkta! Kimbilir aracınızın başına neler geldi! Vuruk kırık çizik! 

Vs.Vs. Memleketteki faşist fkir birliği bu hükümet sayesinde buralara kadar geldi! Mahkemelerin kabul etmediği durumu şöförler yok saymakta!

Şöförün aslında dediği açıkça şuydu!

Kanunsuz bizde biliyoruz, ne kanuna ne hukuka uyuyor! Başbakan da bizden git ona mektup yaz!

Fikir birliği edenlere teşekkürler. Türkiye Faşizm bataklığına doğru adımlarla hızlıca ilerlemekte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.