4 Nisan 2012 Çarşamba

Veysel Güney Kimdir? Babasına Mektubu



Veysel Güney in Babasına Yazdığı Mektup 
Değerli babacığım ben ülkemin bağımsızlığı ve halkımın kurtuluşu için doğru bildiğim yolda inanarak mücadele ettim. Kalbim insan sevgisi ile doludur, kimseyi öldürmedim suçsuzum. Mahkeme sonuçlanmadan karar verildi. Onlara göre suçlu olabilirim, çünkü onlar ülkeyi yabancılara peşkeş çekerken, bir avuç azınlıkla iş birliği yapmaktadır. Halkıma zan, işkence ve ölüm reva görülmektedir. Ama boşuna, çünkü insanın kafasındaki düşünceyi yok etmedikten sonra işkence ve idamla bir yere varamıyacakları açık. Babacığım ben ölüme seve seve gidiyorum,onun için üzülmeniz gerekmez, benim binlerce anam babam olduğu gibi, sizlerinde binlerce oğlunuz var.

Veysel Güney, devrimci dir... Dev-Yol un önde giden isimlerindendir, sıkı yönetim mahkemesi tarafından avukat tutmasına izin verilmemiş, adil olarak yargılanmış (abd lilerin deyimiyle) ve idam edilmiştir... Mezarı belli değildir! İşte böyle geçmiş bir ömrü-hayatı-mücadeleyi bugün akepe faşistleri savunmakta, bu devrimcilerin mücadele insanlarının sırtından nemalanmaktadır, insanın midesi bulanmakta iğrenmekte! Zavallılar iğrenç Taşeronlar! Pis ömürleri boyunca sosyalizme-sosyal demokrasiye her türlü kendinden olmayan inanca karşı faşistçe katilce yaklaşan bu irticacılar, bugün devrimcileri bile Türkiye nin irticaya geçirilmesi planlarına dahil etmekteler! Ve dünün mağdurları bu oyunlara kanmaktalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.