1 Ocak 2012 Pazar

Yeni Yıl - Yeni Orgazmlar

Yeni yıla işyerinde girdim. Enazından girecek bir işim olduğu için şanslı sayılırmıyım sayılmazmıyım tam olarak bilemesemde; zaten şuan pekte bilebilecek halde zaten değilim.... Sağlıkla yeni yıla girdik, merak ediyorumda! acaba 2012 da kendi adıma neler olacak? yoksa bişey olmayacakmı? bir hadis vardı!
önceki günü bugün ile aynı sayanlar (hayatı tek-düze görenler) yanlıştadır diye. Evet yaşadığımız günlerimiz birbirlerinin kopyası olsa dahi! aralarında hiç yoksa 24 saat fark var! İnsan yaşamında saniyelerin saliselerin bile önemi yadsınamaz ise... 24 saat! Anlayın işte. 
Monitörü zor gören gözlerle yeni yılda önce sıhhat sonra afiyet sonrasında para sonrasında büyük orgazmlar diliyorum! Yada dilemiyorum... Sağlık para orgazm! Yandaki kelime orgazm! yani zevkin doruğu! hayat zaten orgazmlar yaşamak için sürdürülmezmi? Neyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.