3 Ocak 2012 Salı

Sıkışıp Kalmak - Darlanmak

Tek derdim var, bu haftaki izin günümde sosyalleşemedim yani fotoğraf çekmeye gidemedim... Geçen hafta da pek iyi değildi! çok soğuk olduğundan sosyalleşmem tam manasıyla gerçekleşemedi. Aslında geçen hafta dan kalan ham resimleri biraz düzenleyerek zaman geçirsem iyi olabilir-hem saat daha 17:00 bikaç saat film izlemek sonrasında ham resimlerle uğraşmak... Kimi kandırıyorum ki ben! kendimi mi yoksa! Sanıyorum evet! Kandırmaya çalışıyorum! Çünkü havanın iyi gittiği gün, evde kalarak fotoğraf çekmeye gidemedim! Kendimi kandırmaya ne gerek var ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.