18 Ocak 2012 Çarşamba

ömer dinçer laiklik düşmanımıdır? hırsızmıdır?

"Türkiye Cumhuriyeti Devleti kurulduğu sırada ortaya atılan Cumhuriyet ilkesinin zayıfladığını ve işlevini kaybettiğini görüyoruz. Halk için ve halk adına yönetim diye tabir edilen Cumhuriyet kavramının aslında artık bizim için çok fazla bir mânâ ifade etmediğini söylememiz de mümkündür.

Türkiye'de Cumhuriyet ilkesinin yerini katılımcı bir yönetime devretmesi gerektiği ve nihayet laiklik ilkesinin yerinin İslam ile bütünleşmesinin gerekli olduğu kanısını taşıyorum."
1995 ömer dinçer
2012 ömer dinçer - milli eğitim bakanı
bu arada 2009 yılında bu şahsın izinsiz alıntılar yaparak kitap yazdığı ve hakkında yapılan inceleme sonrasında üniversiteden bir yerde hırsızlık yaptığı gerekçesiyle kovulduğunu da ekleyelim tam olsun!

--------------------

yorumcu arkadaşın uyarısı ile, gereken düzeltmeyi yaptım.
Özür dilerim.
23.01.2012 saat:03.38
Not: daha önce düzeltiğimi sanıyordum, unutmuşum. Bunun içinde özür dilerim.

4 yorum:

  1. Milli eğitim bakanımızın ismi Ömer Dinçer'dir.Sayın Ömer Çelik ise AK Parti Dış İlişkilerden sorumlu genel başkan yardımcısıdır. İvedi düzeltilmesi gereklidir.

    YanıtlaSil
  2. yoruma istinaden düzeltme yapıldı.
    fakat bu sözlerin sahibinin çelik-dinçer olmasının ne farkı vardır?
    her ikiside bir siyasi partinin kabinesinde bakan makamlarında oturmaktadır? bunu anlayamadım! zaten her ikiside aynı kültür ve kökenden gelmiyorlarmı? fark nedir?

    YanıtlaSil
  3. Düzeltme yapılmamış Ömer ÇELİK değil Ömer Dinçer olmalıydı.

    YanıtlaSil
  4. düzeltmeyi yaptım.
    ömer dinçer olarak değiştirdim.

    YanıtlaSil

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.