18 Ocak 2012 Çarşamba

Rick Perry VS cemaat + recep tayyip efendi (islamcı teröristler)

soldan sağa: şevki yılmaz-gulbettin hikmetyar (elkaideci terörist)-r.t.erdoğan (Türkiye Cumhuriyeti Bşkn.)
Şu abd li kaferenin dediğine bak hele! nereden biliyor bunları, kim söyletiyor! Aslan başbakanımız hadi hemen git ağzının payını verşu pis abd linin... Aslansın sen kaplansın! Hadi sana bel bağlayanlar var, umutlarını sana yükleyenler var, tıpkı küçük çocukların sabah işlerine giden babalarına:
-baba bana çikülüta (çukulata) al, baba bana dop (top) al.......
Parçala onları behçettt
Merak ediyorum, behçet bu olayı müthiş medya gücü ve mübarek karizması ile nasıl çözecek :D Türkiyeyi rezil ediyorlar! Bu abd liler kendi adamlarına bunu yapıyor! Ya adamlıklarından çıkmışlara ise?
saddam a kaddafiye usame ye sorun :D tabi yaşıyorlarsa ;)
r.perry:
Açıkçası, karşınızda birçoklarının İslamcı terörist olarak gördüğü kişiler tarafından yönetilen bir ülke varsa, kendi vatandaşlarına bu tür uygulama...................



Not: bir abd li egemenin 2200 yıllık dünyanın en büyük medeniyetlerinden birine böyle laflar etmesi tabiki yenilir yutulur cinsten değildir! Fakat adam pekte şaşırmış gibi durmuyor! Görelim abilerimiz neler diyecekler, bende merak ettim.


taslak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.