2 Ocak 2012 Pazartesi

gold Bilgisayar - Tefeci Kör Haydar İlişkisi

Nice zamandır, nikon d90 dslr fotoğraf makinesi arayışı içindeydim... 
O fiyatla satın alınabilinecek herhangi bir ürünü edinmek için gerekli mevduat :) bende yok... 
Kredi kartı limiti! 2500 lira yok... 
Elimdeki kefen paramı da bu işe yatıracak halim yok... 
Günlerden bir gün gold bilgisayarın internet sitesindeki 24 ay kredi-kartsız taksit olayını gördüm...
Levent şubesine sn. abim ile birlikte gittik...
2500 liralık makinenin 12 ay taksit sonucu 3400 lira olduğunu öğrendik...
Cümlelerimde yok-gitmek-öğrenmek kelimeleri ağırlıkta, hele hele yok kelimesi ise son derece fazla!
Sonuç! muhasebe bölümündeki bayan arkadaşa ve temsilci arkadaşa:
- firmanızın tefeciden farkı yok!
- .......
- bu fiyatlar nerede var? bankadan kredi çeksek!
-.....
-tefeci uygulamaları!
- sizin kararınız....
-----
Buradan gold bilgisayar firmasının sahibi yada sahibesi ne sesleniyorum! Siz elektronik işi yerine tefecilik işine girseydiniz daha başarılı olurdunuz! 12 taksitte %33 faizi ancak tefecilikle sağlarsınız-sağlamaya çalışıyorsunuz da! Bu arada size lakap ta hazır!
 Lakabınız da Kuştepeli Tefeci Kör Haydar olurdu!
Not: damalak dumalak basit-düşük cümleler için ''sory'' ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.