23 Ocak 2012 Pazartesi

Taliban ve recep 2



İlk bloglamada nasıl aynı kareye soktuğumdan-sokacağımdan bahsetmiştik. Şimdi ise sokuyorum (aynı kareye), ama nasıl sokuyorum? Ne amaçla ne için sokuyorum? Neyse!
Bir taliban belasıdır ki  dünyanın başında, 8-10 senedir koskoca abd nin başını çektiği dünya uğraşıyor... Bu teröristleri ortaya çıkaran büyüten besleyen zaten abd... Soğuk savaş döneminde, afgan-rus savaşında cia tarafından örgütlenen silahlandırılan bir takım eşkiya bozuntuları... Sonra abd nin büyük siyaseti gereğince teröristleştirilmeleri... Bu uzun konu, zaten 80-100 sene sonra net olarak ortaya çıkacak durumlar.

Geçen hafta pakistan talibancıları infaz-idam etti, bu hafta da taliban misilleme olarak pakistanlı 15 askeri infaz etti! Yani recep ile ne ilgisi var, koskoca taliban terör örgütünün?

Cevap: Yıllar önce çekilen fotoğraflardan bugün mesul sayılanlar var, ki bu fotoğraf çektirenler zamanında binlerce insan ile fotoğraf çektirdiler... Onların mesulluğü oluyorsa, recep in de olması lazım.

Ayrıca, bahsettiklerim düğünde-dernekte masada orada burada çekilen fotoğraflar! Yukarıdaki resimde görünen köy ise recep bey birisinin DİZİNİN DİBİNE oturmasıdır... Solda duran muhterem kişiden bahsetmek bile istemiyorum :) Ona gerek yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.