13 Ocak 2012 Cuma

Yaşıyorum Demek - Aziz Nesin

Çok merak ediyorum kendimi
   Başıma birşey mi geldi
Öldüm mü kaldım mı
   Hiçbir haber yok kendimden
Bu sabah kapımı çaldım
   Kapıyı açan kendim
Bir süre kendime baktım
   Bu güleç yüz bendim
Oh ne güzel bir sabah
   Bugün de yaşıyorum demek
Benden başka yok kimsem
   Beni merak edecek
Aziz Nesin
Sanırım bir haftadır Aziz Nesin ne okudum ne yazdım... Elimde kitap kalmadı da ondan dır sanırım. Başka neden olacak. Gerçi son birkaç gündür Aşkın Gözyaşlarını okuyorum - kitap bağladı desem yeridir...  Gerçi kitap için bazı önemli kişiler olumsuz görüşler bildirmişler... Neyse, sebebi de bilmiyorum, ancak bazı tahminlerim var... Örneğin Mevlana nın Şems öncesi basit bir müderris olarak takdim edilmesi - geçen diyologların (kitap şemsin ağzından olsa bile) hep Şems üzerinde toplanması... Hatta yanlış anlamadıysam (kitapta bir yerde ya hata var yada ben anlamadım) Mevlana nın Şems öncesi keramatsiz olarak gösterilmesi... Kitap önce bitsin... Sonra olumsuz kaynaklara bakacağım...
Aziz Nesin den Mevlana ya... Aralarındaki fark nedir ki? Biri yurttaşları sevmiş sadece onlar için düşünmüş... Diğeri hem Allahı sevmiş hemde sevilmiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.