23 Ocak 2012 Pazartesi

Martin Niemöller

önce sosyalistler için geldiler, ben sosyalist olmadığım için sesimi çıkarmadım.
sonra sendikacılar için geldiler, sendikacı olmadığım için sesimi çıkarmadım.
sonra yahudiler için geldiler, yahudi olmadığım için sesimi çıkarmadım.
sonra benim için geldiklerinde, benim için sesini yükseltecek kimse kalmamıştı!

Martin Niemöller

''O KİTAP, DOKUNAN YANAR'' adlı kitaba başlamak zorunda kaldım, çünkü MGK kitabımı otobüste sızakaldığım (uyuya kalmak ve sızmanın birleşmesi)  dan kaybetmiştim. Hani 1-2 blog öncesinde KİTABIMI KAYBETTİM diye de yazmıştım...

Kitap martin niemöllerin müthiş sosyal mesajı ile başlıyor! Aynı hızda devam ediyor... Ayrıca kitabın önsözünün son cümlesi ise oldukça gereklilik barındırıyor!

.....YAYINLANABİLMESİ GEREĞİNE OLAN İNANCIMIZ VE AYDIN OLARAK SORUMLULUĞUMUZDU.
Aydın olarak sorumluluk almak, gözleri kapatmamak! Zamanın çizgisinde yaşayıp, gerisine karışmamak - yerine  ötesine geçme amacı ile hareket etmek - bir yerde elini taşın altına sokmak ve gerektiğinde de zindanlara düşmek - itibar kaybetmek... İşte AYDIN olmak sanırım bu! 

Elini taşın altına sokabilen kişi ancak aydındır! Bukadar kısa sürede bukadar güzel işi nasıl başarıyorsunuz sn. başbakanım diyen alçaklar mı AYDIN dır? 

Yoksa bazılarının işine gelmediği için susturulan - susmaları içinde zindanlara doldurulanlarmı AYDIN dır? 

Hangisi?

 Ahmet ŞIK istese o zindanlara düşmeyebilirdi! Ama AYDIN olmanın verdiği görev bilinci ile! başına gelenlere katlandı! 

Ve başına gelecekleri önceden tahmin ederek, tüm bu acı yollarda yürümeyi kabullendi; bunu vazife bildi!

Bunu kendine, vatanı için vazife bildi, belkide kendini zorunlu hissetti! Sadece AHMET ŞIK DEĞİL NEDİM ŞENERLER NİHAT GENÇLER YILMAZ ÖZDİLLER BEKİR COŞKUNLAR VE DİĞERLERİ.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.