31 Ocak 2012 Salı

İstanbul Emniyet Müdürlüğünden Mail Aldım

Birkaç ay önce bizim muhitte, küçük ölçekte avm açıldı. Avm nin kendi otoparkı olmasına rağmen, müşteriler hemen önündeki otobüs durağının önüne araçlarını park ediyorlardı; bir gün bunu yapan şeref haysiyet noksanlarından birisiyle kavga etme durumuna düşmüştüm... Yaşlı bunak itoğli ite ! bak burası otobüs durağı demem rağmen ! bunakça gelip arabasını park edip - defolup gitmişti... Cevap bile vermeden... Neyse bu otopark terörizmini iem e mail olarak attım. Cevap geldi (6 gün önce), ben yeni okudum ayrı mevzu...

Gerekli uyarılarının yapıldığını, uymayanların gerekli kanunlarla cezalandırılacağını vs vs bildirmişler... Daha dün (pazar sabahı) koca belediye otobüsü park edilmişti... 
Aynen otopark terörüne devam! 

Asacaksın bu ibneleri Taksim Meydanında bak bakayım bir daha yapacaklarımı!!!

Ha bu arada iem de bizi muhattap alacak kadar iyi çalışmaya başlamış, tebrikler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.