30 Kasım 2012 Cuma

Follower's

Bloğu açtım açalı 2 sene falan oldu, bu geçen 2 seneye dönüp baktığımda yada denk gelen eski yazılarımı incelediğimde <<<<<<<<<<<>>>>>>> ancak bir kaç sözlük yazarına doğru düzgün bir amaç için hareket edelim bir domain ile ''paylaşımlarda'' bulunalım dediğimde hiçbirinin mübarek götleri yememişti...  Burada aşk korku nefret gizem şiddet seks bondage ebony mature hepsi var!!! (ilginç oldu) Bakıyorum inceliyorum bu sözlük yazarı arkadaşların temel yazılarına hep ortamın getirdikleri <<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>  yakalayanlar oluyor, fakat aynı. Neden kendimi aşağıladım neden sonra toparlamak için sözlük yazarlarına bok attım!!! Bende çözemedim, bu başlığın tek açılma nedeni vardı oda son 2-3 aydır yükselişe geçen bloğa (bloğuma demiyorum) 1 arkadaş üye olmuş. Bundan sonra ölsemde gam yemem!!! Artık bloğu takip eden yerine göre saçmalamalarımı sonra düşük-anlamsız gereksiz abuk subuk cümlelerime değer veren sonunda birisi çıktı... Yorum yazma mevzuuna da değineyim genelde (hep küfür ediliyor) yorum yok :D Zaten olsa da küçük emrah değilim!!! :D Fakat arkadaş sövmek içinde üye olmuş olabilir. Yada üye oldu diye nolcak? Bende bir-iki bloğu takip ediyorum? Ne oluyor!!! Bu bukadar büyütülecek bişeymiydi? Her 1000 tekilde başlık açabilen biri olarak dünya için büyük benim için küçük başlık olduğuna eminim.

Korku filmi senaryosu 1: takipçi yazıyı okur ve sırf ibneliğine takipten ayrılır :D

<<<>>> kısımlarını sansürledim - kendi kendimi sansürledim.
Durmak yok yola devam, bu hızla 2 senede bir arkadaş daha bloğu takip etmeye devam eder. Not: arkadaş emniyettenmiş :D Böyle şansa derim bende ozaman. Hakaretten falan derdimizi kimseye de anlatamayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.