28 Kasım 2012 Çarşamba

murat karayılan


Uluslararası terör örgütü pkk nın sözde elebaşısı murat karayılan denen şahıs şöyle buyurmuş:

- silah bırakmak gibi niyetimiz yok daha çok silahlanacağız.

Merak ediyorum, recep ne sallayacak!!! Önden sallayıp arkadan (oslo da) neye peyder-pey anlaşacaklar... Bunları neye binaen yazıyorum:
habur - bdp - diyarbakır - faşist kürt açılımları ve verilen sapkın tavizlere bakıp yazıyorum. Unutmadan şehide kelle apo ya sayın demiş biridir bu recep bey. Gene aynı recep bey TC. nin başbakanıdır da, kendisinin övüne övüne gürcü-laz (rum) kırması olduğundan da gurur duyar... Aynı recep bey demokrasinin amaç değil araç olduğundan da sallar... Ve bu recep bey dolandırıcılıktan sahtekarlıktan ve irticai faaliyetlerden damgalanmıştır, kişisel servetinin 1.000.000.000 dolar  olduğundan, oğluna gemi aldığından damadına gazete aldığından (batırdılar ayrı mevzu) da bahsedilir... Ve kendisi eleştirilmekten de nefret eder!!! Hatta kendisi için ''DİKTATÖR'' bile denebilmektedir.

murat karayılan dan girdik recep bey den çıktık. Pardon TC. Başbakanı!!!

bir merak konusuda murat karayılan denen terörist piçin kişisel serveti tahmini ne kadardır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.