30 Kasım 2012 Cuma

Yıldızlarına Kuvvet necdet özel

recep bey TC. TSK. GN. KUR. BŞK. necdet beyi yaş toplantısına giderken Anıtkabir çıkışın da arabaya almışşş, beraberce toplantıya gitmişlerrr. Muhteşem Yüzyıl dizisine son verdiği ayardan sonra birde necdet e ayar verdi. Yandaş yobazlar şu ara hele hele şuan çok mutlulardır, düşünsenize eskiden anasına avradına (canlı şahidim çok yobaz gördüm genel kurmay başkanlarına TSK ya sövenleri hakaret edenleri) sövülen genel kurmay başkanı gitti, yerine özellikle bülent arınç denen kişinin maaşlarını ödediği paşalar geldi... Vayyy beeee. Başka bi bloglama işlemim de necdet özelin istifa etmesi gerektiğini yazmıştım, kişisel kanatim di bu!!! fakat bu görüşüm son yaşanan arabaya alma işi ile değişti, yazık necdeteeee bırakalım biraz daha recep beyin kayığında gezsin... Haaa bilmeyenler çıkabilir, recepin baba mesleği kayıkçılıktır, fakat  recep sağda solda babam kaptandı diyor ayrı mevzu. 2 metrelik kayık kaptanı :D )

not: şehit cenazesinde çaresizliğindenmidir bilinmez ağlaşan general konulu fotoğraf çalışması

Ama unutmasın necdet özel adını TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE ALTIN HARFLERLE YAZDIRMAYI BAŞARDI!!! ;)

Türk milleti necdet özel denen kişiyi bir müddet unutmayacak, belkide bir kuşak çocuklarına bile bu 4-5 yıldızlı çelenkli şahıstan bahsedecektir ;) Mutlu olsun necdet. 

Hani bir laf var, beline kuvvet!!! Eleman yeni evlenir ilk gecesinde sırtına falan vururlar yakın dostları babası abisi kardeşi haydi oğlum abim kardeşim beline kuvvet der ya bende necdet e YILDIZLARINA KUVVET diyorum. Emekliliğini de çocuklarını da göreceğiz necdet!!! Mürüvvet işin tamam!!! yani ;) Artık sanada audi Q15 20 bişey alırlar emekliliğinde yetmez çocukların büyük şirketlerin başlarına da geçer koskoca başbakanımızdan tırsan iş adamlarımız (bunlara lafın gelişi adam dedim bunların çoğuna orospu gözü ile bakıyorum, fakat orospuluğu zevk olayına dönüştürüp birde para kazananlarından yani) varrr sonra medya patronlarımız var... Bakarlar onlara rahat ol! Senden önce var 1-2 bi yıldızlarına kuvvet dediğimiz... Eksik kalmasınlar!!!

Son : necdet harp okulunu nasıl bitirmiş anlaması zor, bu necdet okulu bitirirken ATATÜRK ÜN ORDUYA YÜKLEDİĞİ MİSYON konusunu derste atlamış, yada o dersi kaçırmış!!! İlginç!!! 

Ama necdet bu dersi kaçırsa da recepin orduya yüklediği misyon dersini kesinlikle kaçırmamış!!! ;)

Son 2: necdet oturduğu koltuğa zaten askeri hiyerarşi ile geçmedi, 150 general terörist diye içeri alınınca hiçbir zaman oturamayacağı yanından bile geçemeyeceği koltukta buluverdi kendini... Yani önceden seçilmiş hazırlanmış general değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.