8 Kasım 2012 Perşembe

Bombacı Mülayim Makbuz Varmı?



Mülayimin yazıhanede patronuyla girdiği ilginç düşündürücü polemiği.

-hoşgeldiniz beyler
-hoşbulduk!
-hoşbulduk!
-maliyeci beyler, bizim şirketimiz bu seneki vergiyi verdi, tam tamına 2223 lira, öyle di mi patron?
-kes sesinii!
-niye?
-ööyle
-peki
-abbas abinin selamı var, emaneti hala göndermemişsin
-biraz rahatsızdım, allah aşkına kusura bakmasın
-söylerim, emanet hazır mı?
-hazır, hemen taktim edeyim, mülayim kasadan 250.000 lira çıkış yap, parayı hemen getir
-afedersiniz, kasadan çıkışı kime yazayım?
-teberru diye yaz
-makbuz var mı?

-var! işte bu!
-bu ne biçim makbuz böyle?
-smith wesson, 7 65 çapında, o biçim bi makbuz aslanım
-ben hiçbişe anlamadım bu makbuzdan
-mülayim! allah belanı versin mülayim, babanın parası mı inek? getirsene çabuk ikiyüzellibini, altıma yapıcam ulan! hadii
-aman patron sık biraz, sinek pisliği neyse ama senin pisliğin altı ayda temizlenmez
-getir ulan parayı, durma
-ben yine de makbuz alırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazmak yardım istemek için Google yada Msn yada blog hesabına ihtiyacın bulunmamakta. Yorumlama biçimi tikini tıklıyor ve en alttaki Anonim seçeneğini işaretliyoruz. Sonra da mesajı yolluyoruz. Bende okuyorum.